ДОСТАВКА ТА ОПЛАТА
ЗНИЖКА 10% ПРИ ОПЛАТІ КАРТОЮ
Ви отримуєте додаткову знижку 10% від ціни на сайті при оплаті картою під час оформлення замовлення.
УВАГА! У разі виникнення додаткових питань та нюансів під час комплектації менеджери можуть здійснювати Вам додаткові дзвінки.
Попереднє замовлення (Передпродаж). Якщо Вас зацікавив товар з кнопкою «Передпродаж" (очікується надходження)» - натисніть кнопку "ПЕРЕДПРОДАЖ" і оформіть замовлення.
Щойно товар зʼявляється у наявності, ми зв’язуємося з Вами, щоб погодити умови оплати та доставки Вашого попереднього замовлення.
УВАГА! Попереднє замовлення неможливо оплатити наперед через банк або карткою online *при оформленні). Оплату можна внести лише після того, як товар надійде до нашого складу.
При замовленні на cуму від 1000 грн. - Ви отримуєте безкоштовну доставку по Україні.
До оплати приймаються картки Visa і Mastercard, випущені будь-яким банком світу. Платежі по картах в євро або доларах конвертуються в гривню за курсом НБУ і зараховуються на рахунок в гривні.
УВАГА! Для оплати картою не обов'язкова ваша реєстрація на нашому сайті. Ви можете оплатити замовлення в момент оформлення, при цьому реєстрація не обов'язкова. У разі оплати після того, як замовлення буде повністю скомплектовано, необхідна реєстрація. Після підтвердження складом збору по Вашому замовленню – ми надішлемо Вам посилання для оплати (на e-mail та в смс).
Замовлення формується орієнтовно від 1 до 7 робочих днів (за умови наявності вибраного товару на складі).
Вся внесена Вами інформація по платіжній картці захищена. Продавцю (bukva.ua) не доступні ці дані. Їх зберігання та обробка відбувається на ресурсі нашого партнера - компанії WayForPay, яка пройшла аудит PCI DSS, отримала відповідний сертифікат і гарантує захист Ваших персональних даних.
Ви завжди можете відслідкувати статус Вашого відправлення за номером експрес-накладної, яку отримаєте від нашого менеджера.
Оплатити замовлення Ви можете на пошті безпосередньо при отриманні (післяплата). Така форма оплати можлива тільки на території України. Ви сплачуєте тільки комісію за післяплату. Пошта відправить на Вашу домашню адресу повідомлення про те, що посилка вже знаходиться у Вашому відділенні зв’язку.
РЕКОМЕНДУЄМО ОТРИМАТИ ВАШЕ ЗАМОВЛЕННЯ ЯКНАЙШВИДШЕ. За зберігання більше 7-ми днів пошта починає нараховувати додаткову плату.
БЕЗГОТІВКОВИМ РОЗРАХУНКОМ
Для отримання відправлення на відділенні «Нова пошта» отримувач повинен надати паспорт або інший документ, що підтверджує особу.
При замовленні на суму від 1000 грн – доставка БЕЗКОШТОВНА.
При замовленні на суму до 1000 грн – вартість доставки складає 60 грн
Термін доставки замовлення через службу «Укрпошта» - 2-3 дн. по Києву, 3-5 дня в обласні центри, до 7 днів - в інші міста. Дата фактичної відправки вказується на посилці.
РЕКОМЕНДУЄМО ОТРИМАТИ ВАШЕ ЗАМОВЛЕННЯ ЯКНАЙШВИДШЕ. Відправлення зберігається на відділенні «Укрпошта» протягом 4-ти днів. По закінченню цього терміну замовлення повертається відправнику.
Для отримання відправлення на відділенні укрпошти потрібно надати папорт.
При замовленні на суму від 1000 грн – доставка БЕЗКОШТОВНА.
При замовленні на суму до 1000 грн – вартість доставки складає 35 грн.
При отриманні Ви оплачуєте витрати за зворотній переказ коштів (післяплату) - 1% від вартості Вашого замовлення, але не менше 10 грн. Форма післяплати доступна лише на території України.
Спочатку пошта відправить повідомлення на Ваш номер у Viber, що у відділенні зв'язку Вас чекає посилка. На третій день її перебування у відділенні, листоноша принесе додаткове сповіщення на Вашу домашню адресу.
ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІН ТОВАРУ
ВАЖЛИВО: обов'язково перевіряйте цілісність товару при отриманні замовлення на пошті або в пункті самовивозу.
У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання.
Якщо є поліграфічний брак за вами залишається право повернути в магазин раніше придбану книжку одразу після отримання:
- відсутність друкованого тексту,
- заминання друкарським верстатом сторінки,
- невідповідність назви книжки на обкладинці її змісту,
- перевернуті щодо обкладинки сторінки.
Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень при отриманні у відділенні перевізника.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» від 19.03.1994 року № 172 продукція належної якості поверненню не підлягає.
Для вирішення питання повернення товару вам необхідно написати на e-mail: contact@bukva.ua. Наш представник допоможе зробити повернення найбільш зручним для вас способом.
КНИЖКОВА ПРОДУКЦІЯ
Книги належної якості, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України "Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 року № 172, не підлягають поверненню (друковані видання).
Якщо є поліграфічний брак, що призводить до втрати або перекручування інформації: відсутність друкованого тексту, заминання друкарським верстатом сторінки, невідповідність назви книжки на обкладинці її змісту, перевернуті щодо обкладинки сторінки. У випадки виявлення такого роду недоліків, за вами залишається право повернути в магазин раніше придбану книжку протягом 14 днів з моменту отримання.
Важливо: При отриманні замовлення обов'язково перевіряйте цілісність товару (упаковки та її вмісту). У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання. Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень або відсутність частин безпосередньо при отриманні у відділенні перевізника.
НЕКНИЖКОВА ПРОДУКЦІЯ
У випадку отримання та оплати товару (некнижкова продукція) неналежної якості, ми замінимо його або перерахуємо кошти на вашу банківську карту, або іншим зручним для вас способом повернемо їх у день отримання нами товару назад. Напишіть нам на contact@bukva.ua або зателефонуйте за телефонами, які вказано на сайті, і наші оператори завжди допоможуть вам вирішити це питання.
Важливо: При отриманні перевіряйте комплектацію, цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і документи при отриманні замовлення. У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання.
Повернення/обмін товару (некнижкова продукція) належної якості здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки, не рахуючи дня покупки.
Повернення товару, який був отримано в одному з наших пунктів самовивозу, здійснюється там же. Адреси наших пунктів самовивозу. Повернення товару, доставленого "Укрпоштою" та "Новою поштою", здійснюється цими ж службами доставки.