044 
(044) 359-0-369
ПН-ПТ з 9:00 до 21:00; СБ-НД з 10:00 до 21:00
(068) 957-74-59   (050) 344-47-84
       
товарів: 0
на суму: 0 грн

Інформація для клієнтів

Як замовити?


Оформлюючи замовлення детально ознайомтесь, будь ласка, із характеристиками товару. Всі питання, які виникнуть у ході оформлення замовлення, а також додаткові відомості про товари Ви можете уточнити у менеджерів у будь-який зручний для Вас спосіб: зателефонувати нам, або написати у чат, Skype або на e-mail. 

Перший крок. Додайте товар до кошика, натиснувши на кнопку "КУПИТИ" поруч з товаром. Після чого Ви потрапите на сторінку кошика.

Другий крок. На сторінці кошика оберіть "країну", "місто" та "тип доставки", а також "метод платежу". Після чого натисніть кнопку «замовити»

Третій крок. Вкажіть свої дані: "П.І.Б", "номер телефону", "e-mail", та "адресу доставки". Якщо Ви здійснюєте замовлення, як юридична особа, вкажіть додатково: "назву організації", "індивідуальний податковий номер", "номер свідоцтва реєстрації платника ПДВ" та "адресу організації".

Четвертий крок. Підтвердіть замовлення за посиланням, яке Ви отримаєте в електронному листі. 


ВІТАЄМО! ВАШЕ ЗАМОВЛЕННЯ ЗДІЙСНЕНЕ! Дочекайтесь, будь ласка, дзвінка нашого менеджера. Він разом із Вами перевірить та підтвердить вірність Вашого замовлення. Також, Ви разом узгодите умови оплати та доставки. Після цього, ми надсилаємо запит про товар на склад. 
Щойно замовлення повністю укомплектовується - ми його Вам відправляємо.

УВАГА! У разі виникнення додаткових питань та нюансів під час комплектації менеджери можуть здійснювати Вам додаткові дзвінки. 


Попереднє замовлення (резерв). Якщо Вас зацікавив товар, біля якого зазначено «резерв (очікується надходження)» - натисніть кнопку "РЕЗЕРВ" поруч з товаром і пройдіть 4 вищезазначені кроки.

Вам зателефонує наш менеджер для підтвердження Вашого замовлення. Після чого, надсилає запит на товар постачальникові. Щойно останній повідомляє про надходження товару, ми знову зв’язуємося з Вами, щоб погодити умови оплати та доставки Вашого попереднього замовлення.
УВАГА! Попереднє замовлення неможливо оплатити наперед через банк або карткою online. Оплату можна внести лише після того, як товар надійде до нашого складу.


При замовленні на cуму від 1000 грн. - Ви отримуєте безкоштовну доставку по Україні.



Оплата подарунковими сертифікатами неможлива.

  • Готівкою кур’єру (лише по Києву)
Ви можете оплатити покупку готівкою у національній валюті України при доставці кур’єром. Наш кур’єр видасть Вам накладну та квитанцію про оплату.
УВАГА! Кур’єр може прийняти оплату тільки готівкою.

  • Готівкою в будь-якому магазині мережі
Ви можете оплатити покупку готівкою у національній валюті України на касі в магазині мережі, де Ви забираєте замовлення. Якщо бажаєте Ви можете оплатити замовлення готівкою, або кредитною карткою.

  • Оплата банківською картою

До оплати приймаються картки Visa і Mastercard, випущені будь-яким банком світу. Платежі по картах в євро, доларах або рублях конвертуються в гривню за курсом НБУ і зараховуються на рахунок в гривні.

УВАГА! Для оплати картою не обов'язкова ваша реєстрація на нашому сайті. Ви можете оплатити замовлення в момент оформлення, при цьому реєстрація не обов'язкова. У разі оплати після того, як замовлення буде повністю скомплектовано, необхідна реєстрація. На пошту  Ви отримаєте повідомлення про комплектацію та в особистому кабінеті на сайті з’явиться кнопка «Сплатити». Замовлення формується орієнтовно від 1 до 5 робочих днів (за умови наявності вибраного товару на складі).
Вся внесена Вами інформація по платіжній картці захищена. Продавцю (kmbooks.com.ua) не доступні ці дані. Їх зберігання та обробка відбувається на ресурсі нашого партнера - компанії WayForPay, яка пройшла аудит PCI DSS, отримала відповідний сертифікат і гарантує захист Ваших персональних даних.

  • На відділенні «Нова пошта» (післяплата)
Оплатити замовлення можна в будь-якому відділенні «Нова пошта» безпосередньо при отриманні відправлення (післяплата). Вартість доставки замовлення фіксована та складає 40 грн., тому додаткових витрат за пересилання коштів Ви не оплачуєте. Така форма оплати можлива тільки на території України. «Нова пошта» проінформує Вас про те, що замовлення вже прибуло на вказане відділення за допомогою SMS-повідомлення.
РЕКОМЕНДУЄМО ОТРИМАТИ ВАШЕ ЗАМОВЛЕННЯ ЯКНАЙШВИДШЕ. Відправлення зберігається на відділенні «Нова пошта» протягом 4-ти днів. По закінченню цього терміну замовлення повертається відправнику.

Ви завжди можете відслідкувати статус Вашого відправлення за номером експрес-накладної, яку отримаєте від нашого менеджера.


ВІДСТЕЖЕННЯ
ПОСИЛОК




  • На відділенні «Укрпошти» (післяплата

  • Доставка у всі відділення "Укрпошти" - БЕЗКОШТОВНА. Оплатити замовлення Ви можете на пошті безпосередньо при отриманні (післяплата). Така форма оплати можлива тільки на території України. Ви сплачуєте тільки комісію за післяплату.  Пошта відправить на Вашу домашню адресу повідомлення про те, що посилка вже знаходиться у Вашому відділенні зв’язку.
    РЕКОМЕНДУЄМО ОТРИМАТИ ВАШЕ ЗАМОВЛЕННЯ ЯКНАЙШВИДШЕ. За зберігання більше 7-ми днів пошта починає нараховувати додаткову плату.

Ви завжди можете відстежити посилку за допомогою сервісу:  http://services.ukrposhta.ua/bardcodesingle/


  • Безготівковим розрахунком

Для оплати замовлення безготівковим розрахунком надайте нам дані Вашої компанії для складення всіх необхідних бухгалтерських документів. (для юридичних осіб)
Рахунок-фактуру для оплати замовлення Ви отримаєте на вказану Вами адресу електронної пошти.
УВАГА! Рахунок-фактура надсилається менеджером після повного укомплектування замовлення.
Після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок замовлення буде відправлено. Разом із замовленням Ви отримаєте всі необхідні документи.
УВАГА! Для отримання оплаченого замовлення необхідно надати довіреність! (для юридичних осіб)



Замовлення формується орієнтовно від 1 до 5 робочих днів (за умови наявності вибраного товару на складі).

  • Кур'єром (лише по Києву)
Перед доставленням замовлення кур'єр ОБОВ'ЯЗКОВО зв'язується з Вами для уточнення часу доставки. Без попередньої домовленості з Вами замовлення не включається до маршруту доставки. Кур'єрська доставка відбувається в робочі дні з 10-00 до 18-00. Час доставки замовлення залежить від маршруту, що склався на момент доставки. Якщо у Вас є особисті побажання стосовно часу доставки – вкажіть, будь ласка, цю інформацію у коментарі до замовлення, ми намагатимемося їх врахувати.
Вартість доставки кур'єром – 45 грн.

  • Самостійно в будь-якому магазині мережі
Своє замовлення Ви можете отримати й, за необхідності, оплатити особисто в одному з наших магазинів. Для цього виберіть відповідний магазин в полі «Спосіб доставки» в Кошику.
Доставка замовлення в будь-який магазин мережі безкоштовна.

  • Сервіс доставки «Нова пошта»
  •  
    Термін доставки замовлення на відділення «Нова пошта» - 1-2 робочих дні з моменту відправки, у віддалені райони – до 5-6 днів.

Для отримання відправлення на відділенні «Нова пошта» отримувач повинен надати паспорт або інший документ, що підтверджує особу.

Вартість доставки фіксована- 45 грн. При отриманні Ви оплачуєте тільки вартість замовлення  (ніяких додаткових витрат за зворотній переказ коштів отримувач не оплачує, всі витрати враховані у вартість доставки)


  • Служба доставки «Укрпошта» (по Україні)

Термін доставки замовлення через службу «Укрпошта» - 1-2 дня по Києву, 2-3 дня в обласні центри, до 5-ти днів - в інші міста. Дата фактичної відправки вказується на посилці.

Термін зберігання - 5 днів. 

Для отримання відправлення на відділенні укрпошти потрібно надати папорт.

Доставка у всі відділення "Укрпошти" - БЕЗКОШТОВНО. При отриманні Ви оплачуєте тільки вартість замовлення  та  витрати за зворотній переказ коштів.


ПОВЕРНЕННЯ

У випадку отримання та оплати товару неналежної якості, ми замінимо його або перерахуємо кошти на вашу банківську карту, або іншим зручним для вас способом повернемо їх у день отримання нами товару назад. Напишіть нам на contact@bukva.ua або зателефонуйте за телефонами, які вказано на сайті, і наші оператори завжди допоможуть вам вирішити це питання.

Важливо: При отриманні перевіряйте комплектацію, цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і документи при отриманні замовлення. У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання.

Повернення/обмін товару належної якості здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки, не рахуючи дня покупки.

Книги належної якості, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України "Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 року № 172, не підлягають поверненню (друковані видання).

Повернення товару, який був отримано в одному з наших пунктів самовивозу, здійснюється там же. Адреси наших пунктів самовивозу. Повернення товару, доставленого кур'єрською службою, здійснюється за адресою: Київ, вул.Б.Хмельницького, 3б. Повернення товару, доставленого "Укрпоштою" та "Новою поштою", здійснюється цими ж службами доставки.