Інформація для клієнтів
(068) 351-73-19
ПН-ПТ з 10:00 до 19:00
СБ з 10:00 до 18:00
       
товарів: 0
на суму: 0 грн

Інформація для клієнтів


ДОСТАВКА ТА ОПЛАТА


Доставку здійснюємо в ті міста України, де зараз працюють відділення Нової пошти, Укрпошти.
Термін обробки замовлень  –  до 6-7 днів.

Колл-центр працює: ПН-ПТ з 10-00 до 19-00
                                            СБ з 10-00 до 18-00

Якщо ви не можете додзвонитися, пишіть у вайбер: +380683517319,  телеграм BukvaKmbooksua
або на e-mail:: contact@bukva.ua
Ми обов'зяково відповімо.


Замовлення відправляємо 3 рази на тиждень.
Кур’єрська доставка поки що неможлива.

Всі замовлення відправляємо без дзвінка менеджера. Якщо станеться так, що якісь товари будуть відсутні, ми напишемо про це Вам на e-mail та відправимо без дзвінка все, що є в наявності.

Вартість доставки:
Нова пошта: безкоштовно від 1000 грн., 60 грн – замовлення до 1000 грн.
Укрпошта: безкоштовно від 1000 грн., 35 грн – замовлення до 1000 грн.

ВАЖЛИВО: обов'язково перевіряйте цілісність товару при отриманні замовлення на пошті  або в пункті самовивозу.
Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень при отриманні у відділенні перевізника.

ЗНИЖКА 10% ПРИ ОПЛАТІ КАРТОЮ 

Ви отримуєте додаткову знижку 10% від ціни на сайті при оплаті картою під час оформлення замовлення.


Увага!
Замовлення на суму від 3000 грн відправляємо тільки за умови повної або часткової передплати.
Заздалегідь дякуємо за розуміння.



Оформлюючи замовлення детально ознайомтесь, будь ласка, із характеристиками товару. Всі питання, які виникнуть у ході оформлення замовлення, а також додаткові відомості про товари Ви можете уточнити у менеджерів у будь-який зручний для Вас спосіб: зателефонувати нам, написати у Viber або на e-mail. 

Перший крок. Додайте товар до кошика, натиснувши на кнопку "КУПИТИ" поруч з товаром. Після чого Ви потрапите на сторінку кошика.

Другий крок. На сторінці кошика оберіть "країну", "місто" та "тип доставки", а також "метод платежу". Після чого натисніть кнопку «замовити»

Третій крок. Вкажіть свої дані: "П.І.Б", "номер телефону", "e-mail", та "адресу доставки, індекс (обов'язково для Укрпошти)". Якщо Ви здійснюєте замовлення, як юридична особа, вкажіть додатково: "назву організації", "індивідуальний податковий номер", "номер свідоцтва реєстрації платника ПДВ" та "адресу організації".

Четвертий крок. Підтвердіть замовлення за посиланням, яке Ви отримаєте в електронному листі. 


УВАГА! У разі виникнення додаткових питань та нюансів під час комплектації менеджери можуть здійснювати Вам додаткові дзвінки. 


Попереднє замовлення (Передпродаж). Якщо Вас зацікавив товар з кнопкою «Передпродаж" (очікується надходження)» - натисніть кнопку "ПЕРЕДПРОДАЖ" і оформіть замовлення.

Щойно товар зʼявляється у наявності, ми зв’язуємося з Вами, щоб погодити умови оплати та доставки Вашого попереднього замовлення.
УВАГА! Попереднє замовлення неможливо оплатити наперед через банк або карткою online *при оформленні). Оплату можна внести лише після того, як товар надійде до нашого складу.


При замовленні на cуму від 1000 грн. - Ви отримуєте безкоштовну доставку по Україні.



Оплата подарунковими сертифікатами неможлива.

  • ГОТІВКОЮ (АБО КАРТОЮ) В МАГАЗИНІ ПРИ ОТРИМАННІ
Ви можете оплатити покупку готівкою у національній валюті України на касі в магазині мережі, де Ви забираєте замовлення. Якщо бажаєте Ви можете оплатити замовлення готівкою, або кредитною карткою.

  • ОПЛАТА БАНКІВСЬКОЮ КАРТОЮ

До оплати приймаються картки Visa і Mastercard, випущені будь-яким банком світу. Платежі по картах в євро або доларах  конвертуються в гривню за курсом НБУ і зараховуються на рахунок в гривні.

УВАГА!  Для оплати картою не обов'язкова ваша реєстрація на нашому сайті. Ви можете оплатити замовлення в момент оформлення, при цьому реєстрація не обов'язкова. У разі оплати після того, як замовлення буде повністю скомплектовано, необхідна реєстрація. Після підтвердження складом збору по Вашому замовленню – ми надішлемо Вам посилання  для оплати (на e-mail та в смс). 

Замовлення формується орієнтовно від 1 до 7 робочих днів (за умови наявності вибраного товару на складі).


Вся внесена Вами інформація по платіжній картці захищена. Продавцю (bukva.ua) не доступні ці дані. Їх зберігання та обробка відбувається на ресурсі нашого партнера - компанії WayForPay, яка пройшла аудит PCI DSS, отримала відповідний сертифікат і гарантує захист Ваших персональних даних.


  • ОПЛАТА НА ВІДДІЛЕННІ НОВОЇ ПОШТИ (ПІСЛЯПЛАТА)
Оплатити замовлення можна в будь-якому відділенні «Нова пошта» безпосередньо при отриманні відправлення (післяплата). Вартість доставки замовлення фіксована та складає 60 грн.

Така форма оплати можлива тільки на території України. «Нова пошта» проінформує Вас про те, що замовлення вже прибуло на вказане відділення за допомогою SMS-повідомлення.

РЕКОМЕНДУЄМО ОТРИМАТИ ВАШЕ ЗАМОВЛЕННЯ ЯКНАЙШВИДШЕ. Відправлення зберігається на відділенні «Нова пошта» протягом 4-ти днів. По закінченню цього терміну замовлення повертається відправнику.

Ви завжди можете відслідкувати статус Вашого відправлення за номером експрес-накладної, яку отримаєте від нашого менеджера.







    • ОПЛАТА НА ВІДДІЛЕННІ УКРПОШТИ (ПІСЛЯПЛАТА)
  • Додаток Укрпошта. Програмне забезпечення для бізнесу

  • Оплатити замовлення Ви можете на пошті безпосередньо при отриманні (післяплата). Така форма оплати можлива тільки на території України. Ви сплачуєте тільки комісію за післяплату.  Пошта відправить на Вашу домашню адресу повідомлення про те, що посилка вже знаходиться у Вашому відділенні зв’язку.
    РЕКОМЕНДУЄМО ОТРИМАТИ ВАШЕ ЗАМОВЛЕННЯ ЯКНАЙШВИДШЕ. За зберігання більше 7-ми днів пошта починає нараховувати додаткову плату.

    Ви завжди можете відстежити посилку за допомогою сервісу:  http://services.ukrposhta.ua/bardcodesingle/


  • БЕЗГОТІВКОВИМ РОЗРАХУНКОМ

Для оплати замовлення безготівковим розрахунком надайте нам дані Вашої компанії для складення всіх необхідних бухгалтерських документів. (для юридичних осіб)
Рахунок-фактуру для оплати замовлення Ви отримаєте на вказану Вами адресу електронної пошти.
УВАГА! Рахунок-фактура надсилається менеджером після повного укомплектування замовлення.
Після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок замовлення буде відправлено. Разом із замовленням Ви отримаєте всі необхідні документи.
УВАГА! Для отримання оплаченого замовлення необхідно надати довіреність! (для юридичних осіб)




Замовлення формується орієнтовно від 1 до 7 робочих днів (за умови наявності вибраного товару на складі).


  • САМОСТІЙНО В МАГАЗИНІ МЕРЕЖІ
Своє замовлення Ви можете отримати й, за необхідності, в одному з наших магазинів. Для цього виберіть відповідний магазин в полі «Спосіб доставки» в Кошику. 
Доставка замовлення в магазин мережі безкоштовна.

Перелік магазинів, звідки можливо забрати самостійно замовлення:
БУКВА
адреса: м. Київ, ст. м. Театральна, вул. Богдана Хмельницького, 3-Б
режим роботи: з 10-00 до 20-00
самовивіз: ПН-ПТ з 10-00 до 19-00

                           СБ з 10-00 до 18-00

БУКВА
адреса: м.Київ, проспект Європейського Союзу, 47, ТРЦ Retroville (Ретровіль)
режим роботи: з 10-00 до 21-00

БУКВА
адрес: м. Київ, ст. м. Лівобережна, вул. Шептицького, 4А,ТРЦ "Комод", 4 пов.
режим роботи: з 10-00 до 21-00

БУКВА  
адреса: м. Київ, пл. Слави, 1, підземний перехід "Арсенал"
режим роботи: с 09-00 до 20-00

БУКВА
адреса: м. Київ, ст. м. Мінська, пр-т Оболонський, 1-Б, ТРЦ Dream (Дрім), 3 пов.
режим роботи: з 10-00 до 22-00


БУКВА
адреса: м. Київ, вул. Мішуги, 4 (ст. м. Позняки), ТЦ «Пірамида» (2-й поверх)
режим роботи: з 10-00 до 22-00

БУКВА  
адреса: м. Київ, пр. Берестейський, 26, ТРЦ Smart Plaza Polytech (Смарт Плаза Політех), 2-й поверх
режим роботи: з 10-00 до 22-00

БУКВА  
адреса: м. Київ, пл. Галицька, ТЦ "Україна", 3 пов.
режим роботи: з 10-00 до 21-00

БУКВА
адреса: м. Київ, (ст. м. Лук'янівська), вул.Білоруська, 2 ТРЦ "Kvadrat" (Квадрат), 4 пов.
режим роботи: з 10-00 до 21-00


  • СЕРВІС ДОСТАВКИ "НОВА ПОШТА"
  •  
    Термін доставки замовлення на відділення «Нова пошта» - 1-2 робочих дні з моменту відправки, у віддалені райони – до 5-6 днів.

Для отримання відправлення на відділенні «Нова пошта» отримувач повинен надати паспорт або інший документ, що підтверджує особу.

При замовленні на суму від 1000 грн – доставка  БЕЗКОШТОВНА.
При замовленні на суму до 1000 грн – вартість доставки складає 60 грн



  • СЛУЖБА ДОСТАВКИ "УКРПОШТА" (ПО УКРАЇНІ)

  • Додаток Укрпошта. Програмне забезпечення для бізнесу

Термін доставки замовлення через службу «Укрпошта» - 2-3 дн. по Києву, 3-5 дня в обласні центри, до 7 днів - в інші міста. Дата фактичної відправки вказується на посилці.

РЕКОМЕНДУЄМО ОТРИМАТИ ВАШЕ ЗАМОВЛЕННЯ ЯКНАЙШВИДШЕ. Відправлення зберігається на відділенні «Укрпошта» протягом 4-ти днів. По закінченню цього терміну замовлення повертається відправнику. 

Для отримання відправлення на відділенні укрпошти потрібно надати папорт.

При замовленні на суму від 1000 грн – доставка  БЕЗКОШТОВНА.
При замовленні на суму до 1000 грн – вартість доставки складає 35 грн.


При отриманні Ви оплачуєте витрати за зворотній переказ коштів (післяплату) - 1% від вартості Вашого замовлення, але не менше 10 грн. Форма післяплати доступна лише на території України.

Спочатку пошта відправить повідомлення на Ваш номер у Viber, що у відділенні зв'язку Вас чекає посилка. На третій день її перебування у відділенні, листоноша принесе додаткове сповіщення на Вашу домашню адресу.



ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІН ТОВАРУ

ВАЖЛИВО: обов'язково перевіряйте цілісність товару при отриманні замовлення на пошті  або в пункті самовивозу.
У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання.
Якщо є поліграфічний брак за вами залишається право повернути в магазин раніше придбану книжку одразу після отримання:
- відсутність друкованого тексту,
- заминання друкарським верстатом сторінки,
- невідповідність назви книжки на обкладинці її змісту,
- перевернуті щодо обкладинки сторінки.

Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень при отриманні у відділенні перевізника.

Згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» від 19.03.1994 року № 172 продукція належної якості поверненню не підлягає.

Для вирішення питання повернення товару вам необхідно написати на e-mail: contact@bukva.ua. Наш представник допоможе зробити повернення найбільш зручним для вас способом.


КНИЖКОВА ПРОДУКЦІЯ

Книги належної якості, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України "Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 року № 172, не підлягають поверненню (друковані видання).

Якщо є поліграфічний брак, що призводить до втрати або перекручування інформації: відсутність друкованого тексту, заминання друкарським верстатом сторінки, невідповідність назви книжки на обкладинці її змісту, перевернуті щодо обкладинки сторінки. У випадки виявлення такого роду недоліків, за вами залишається право повернути в магазин раніше придбану книжку протягом 14 днів з моменту отримання.

Важливо: При отриманні замовлення обов'язково перевіряйте цілісність товару (упаковки та її вмісту). У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання. Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень або відсутність частин безпосередньо при отриманні у відділенні перевізника.


НЕКНИЖКОВА ПРОДУКЦІЯ

У випадку отримання та оплати товару (некнижкова продукція) неналежної якості, ми замінимо його або перерахуємо кошти на вашу банківську карту, або іншим зручним для вас способом повернемо їх у день отримання нами товару назад. Напишіть нам на contact@bukva.ua або зателефонуйте за телефонами, які вказано на сайті, і наші оператори завжди допоможуть вам вирішити це питання.

Важливо: При отриманні перевіряйте комплектацію, цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і документи при отриманні замовлення. У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання.

Повернення/обмін товару (некнижкова продукція) належної якості здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки, не рахуючи дня покупки.

Повернення товару, який був отримано в одному з наших пунктів самовивозу, здійснюється там же. Адреси наших пунктів самовивозу. Повернення товару, доставленого "Укрпоштою" та "Новою поштою", здійснюється цими ж службами доставки.